Drugi etap projektu Mistrzowie Dydaktyki realizowany był w semestrze zimowym 2019/2020 w okresie od 01.10 do 31.12 2019.
Uczestniczki projektu opracowały wspólną koncepcję przeprowadzenia zajęć z zastosowaniem metody tutoringu na zajęciach dydaktycznych:
- język angielski B2.2 –Agnieszka Florczyk i Elżbieta Szczawińskaj
- język angielski C1.1- Joanna Morawska i Adriana Wojcieszyn
Każdy nauczyciel miał do dyspozycji 100 godzin.
W ramach 100 godzin zaplanowano 3 grupy dla każdego Prowadzącego objęte projektem według schematu ( 30h zajęć metodą tradycyjną+ 30h zajęć metodą tutoringu), dodatkowo założono 10h indywidulanego wsparcia do dyspozycji każdego Prowadzącego.
Wszystkie zajęcia projektowe zostały przeprowadzone z wykorzystaniem nowoczesnych metod i narzędzi kształcenia studentów dostosowanych do różnorodności studentów, takich jak dyscyplina, kompetencje akademickie, ich specjalizacje i zainteresowania.
Projekt zakończyły konferencje podsumowujące, które odbyły się we Wrocławiu i w Krakowie przy udziale przedstawicieli z Uniwersytetu w Groningen bądź Gandawy i przedstawicieli z Ministerstwa.
Na konferencjach uczestnicy prezentowali rezultaty i wyniki projektów, dzieli się dobrymi praktykami a sam finał zwieńczyła uroczystość wręczenia dyplomów poświadczających ukończenie kursu „ Mistrzowie Dydaktyki”.
W semestrze letnim 2019/2020 do projektu dołączyła Agnieszka Licznerska, która swoją wizytę studyjną odbyła w marcu 2020 roku na Uniwersytecie w Oslo.