Drugi etap projektu Mistrzowie Dydaktyki realizowany był w semestrze zimowym 2019/2020 w okresie od 01.10 do 31.12 2019.
Uczestniczki projektu opracowały wspólną koncepcję przeprowadzenia zajęć z zastosowaniem metody tutoringu na zajęciach dydaktycznych:
- język angielski B2.2 – Agnieszka Florczyk i Elżbieta Szczawińska
- język angielski C1.1 – Joanna Morawska i Adriana Wojcieszyn
Każdy nauczyciel miał do dyspozycji 100 godzin.
W ramach 100 godzin zaplanowano 3 grupy dla każdego prowadzącego, objęte projektem według schematu (30h zajęć metodą tradycyjną+ 30h zajęć metodą tutoringu); dodatkowo założono 10h indywidualnego wsparcia do dyspozycji każdego prowadzącego.
Wszystkie zajęcia projektowe zostały przeprowadzone z wykorzystaniem nowoczesnych metod i narzędzi kształcenia, dostosowanych do studentów studiujących różne dyscypliny i specjalizacje, reprezentujących różne kompetencje akademickie i zainteresowania.
Projekt zakończyły konferencje podsumowujące, które odbyły się we Wrocławiu i w Krakowie przy udziale przedstawicieli z Uniwersytetu w Groningen i Gandawy i przedstawicieli z Ministerstwa Szkolnictwa Wyższego.
Na konferencjach uczestnicy prezentowali rezultaty i wyniki projektów, dzielili się dobrymi praktykami, a sam finał zwieńczyła uroczystość wręczenia dyplomów poświadczających ukończenie kursu „ Mistrzowie Dydaktyki”.
W semestrze letnim 2019/2020 do projektu dołączyła Agnieszka Licznerska, która swoją wizytę studyjną odbyła w marcu 2020 roku na Uniwersytecie w Oslo.