Studium Języków Obcych

Sprawozdanie

Sprawozdanie z projektu dydaktycznego „Akademia Santander Top Skills PWr SJO”

Projekt był realizowany w okresie 24.03.21 do 14.04.21 Organizatorem i pomysłodawcą projektu było SJO.

Akademia Językowa Santander Top Skills PWr SJO to cykl webinarów w języku angielskim składający się z pięciu spotkań online zorganizowanych przez Studium Języków Obcych Politechniki

Wrocławskiej oraz Biuro Karier PWr przy wsparciu merytorycznym Santander Bank Polska S.A.

Projekt miał na celu przybliżenie uczestnikom zarówno teoretycznych jak i praktycznych aspektów rozwoju umiejętności miękkich, wspierał przygotowanie językowe studentów do pracy w środowisku międzynarodowym i do nawiązania kontaktu z potencjalnymi pracodawcami. Projekt był praktycznym przewodnikiem przy aplikacji o pracę, rozwijał znajomość języka angielskiego i pokazał jego

przydatność w codziennej komunikacji zawodowej. Zgodnie z harmonogramem odbyło się 5 webinarów:

  • 24.03.2021, 15:30 - 17:15 - The soft skills that you need to stand out in today’s job market - Agata Wardyńska – wykładowca języka angielskiego w Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej,

  • 25.03.2021, 15:30 - 17:00 - Tips for Improving Your Negotiation Skills - Aleksandra Wajs i Jakub Lupa - specjaliści ds. analiz finansowych w Departamencie Rynków Kapitałowych w Santander Bank Polska,

  • 31.03.2021, 15.30 - 17.00 - Soft skills of the future in the on-line world - Monika Zieniuk - Trener w Zespole Trenerów w Santander Bank Polska

  • 7.04.2021, 15:30 - 17:00 - To include or not to include? Resume Writing Webinar by Career Services of WUST - Katarzyna Sławińska-Oleszek - Kierownik Biura Karier na Politechnice Wrocławskiej

  • 14.04 15.30 - 17:15 - Implementation of digital tool based on the cloud computing - case study Salesforce in Santander Bank Polska - Łukasz Geldner - Tribe Leader Corporate Transactional Banking w Santander Bank Polska.

Projekt koordynowały w SJO mgr A. Kania, mgr M. Hamryszak - Sierpowska, a ze strony partnerów z Santander Bank Monika Bejma - Giglewicz (manager placówki) i Alicja Kanik (asystent managera).

Rekrutacja została przeprowadzona za pomocą platformy zapisowej Santander Universidades. Na zapytania w czasie trwania projektu udzielały odpowiedzi poprzez dedykowany mail SJO mgr Anna Kania i Alicja Kanik.

Dzięki intensywnej akcji informacyjnej i reklamowej poprzez platformę edukacyjną Santander Universidades, mailing do wszystkich studentów PWr - WCSS, media społecznościowe SJO i PWr liczba zapisanych uczestników wyniosła 357 osoby. Uczestnicy mogli zapisywać się na wybrane webinary, bądź na wszystkie wydarzenia. Projekt osiągnął status ogólnopolskiego i uczestniczyli w nim studenci z 33 uczelni wyższych. Webinary odbywały się na platformie Zoom, dzięki licencji webinarowej Politechniki Wrocławskiej. Od strony technicznej projekt przygotował i koordynował wraz z SJO Zespół wsparcia zdalnego nauczania PWr (koordynator T. Zagożdzon).

Zostały zaplanowane i przeprowadzone 3 webinary testowe.

Tytuł webinaru

Panelista

Liczba uczestników (lista obecności)

Liczba wypełnionych ankiet

24.03 The soft skills that you need to stand out in today’s job market

Agata Wardyńska (SJO)

321

254

25.03 Tips for Improving Your Negotiation Skills

Aleksandra Wajs, Jakub Lupa (Santander Bank)

281

226

31.03 Soft skills of the future in the on-line world

Monika Zieniuk (Santander Bank)

278

217

7.04 To include or not to include? Resume Writing Webinar by Career Services of WUST

Katarzyna Sławińska –Oleszek (Biuro Karier PWr)

270

204

14.04 Implementation of digital tool based on the cloud computing – case study Salesforce in Santander Bank Polska

Łukasz Geldner (Santander Bank)

213

174

Po każdym webinarze uczestnicy wypełniali przygotowaną krótką ankietę, zawierającą 3 punkty:

  1. Czy webinar spełnił Pani/ Pana oczekiwania? (skala od 1pkt - nie do 5pkt - tak)

  2. Czy poleciłaby/ poleciłby Pani/Pan to szkolenie innym osobom? (skala jak wyżej)

  3. Uwagi, komentarze

W ankietach przeważały bardzo dobre noty punktowe i pozytywne komentarze.

Webinar 1

Pytanie 1 – oceny 4 i 5 pkt - łącznie 96%

Pytanie 2 – oceny 4 i 5 pkt - łącznie 96%

Webinar 2

Pytanie 1 – oceny 4 i 5 pkt - łącznie 79%

Pytanie 2 – oceny 4 i 5 pkt - łącznie 80%

Webinar 3

Pytanie 1 – oceny 4 i 5 pkt - łącznie 86%

Pytanie 2 – oceny 4 i 5 pkt - łącznie 88%

Webinar 4

Pytanie 1 – oceny 4 i 5 pkt - łącznie 91%

Pytanie 2 – oceny 4 i 5 pkt - łącznie 89%

Webinar 5

Pytanie 1 – oceny 4 i 5 pkt - łącznie 89%

Pytanie 2 – oceny 4 i 5 pkt łącznie 90%

Wnioski i podsumowanie

Studenci, którzy uczestniczyli w przynajmniej 3 webinarach, otrzymali imienne certyfikaty Akademii Językowej. Łącznie przyznano 281 certyfikatów.

Opinia Koordynatorów projektu z Santander Bank:

„ Zainteresowanie studentów i absolwentów polskich uczelni wyższych Akademią było przyjemnym zaskoczeniem i pomogło zbadać zapotrzebowanie na tego typu szkolenia w środowisku akademickim. Frekwencja podczas webinarów, w szczytowym momencie wynosząca 321 uczestników, świadczy o tym, że pomimo pandemii i utrudnionych warunków, młodzi ludzie nadal chcą się rozwijać. Sytuacja związana z pandemią zmieniła naszą rzeczywistość i wymusiła przeniesienie interakcji międzyludzkich do sfery online. Dotyczy to również wsparcia, które zapewnia studentom Santander Universidades. Dzięki takim wydarzeniom jak Akademia Językowa Santander Top Skills PWr SJO upewniliśmy się, że umiejętności miękkie oraz kompetencje językowe nadal są w sferze zainteresowań młodych ludzi i warto się na nich skupić. Chcemy pomóc studentom i absolwentom, aby na rynek pracy weszli wyposażeni w kompetencje przyszłości, które w realny sposób przyczynią się do wsparcia ich ścieżki kariery”.

Podsumowanie koordynator SJO mgr Anny Kani:

„ Projekt Akademia Językowa Santander Top Skills PWr SJO został bardzo wysoko oceniony przez studentów m.in. dlatego, że odpowiadając na autentyczne potrzeby, zaproponowaliśmy nowatorskie podejście do tematu. Webinary były prowadzone przez prelegentów, którzy w sposób praktyczny prezentowali umiejętność budowania kompetencji zawodowych w oparciu o wiedzę, doświadczenia i swobodną komunikację w języku obcym. Prowadzący pokazywali rzeczywiste sytuacje i problemy, które pojawiają się w ich codziennej pracy, a także takie, z którymi studenci zmierzą się na początku swojej kariery zawodowej. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Santander Bank i z możliwości zorganizowania tego wydarzenia na Politechnice Wrocławskiej. Mimo że obecna rzeczywistość ogranicza nas w wielu aspektach, stwarza nam nieograniczone, na skalę globalną, możliwości wsparcia studentów w rozwoju osobistym i zawodowym. Dobry pomysł, przygotowanie merytoryczne i organizacyjne zapewniły wydarzeniu ogromny sukces” Rekomendujemy kontynuację projektu w oparciu o wypracowane procedury. Serdecznie dziękuję koordynatorkom projektu z Santander Bank - Pani Monice Bejmie - Giglewicz i Pani Alicji Kanik za bardzo dobrą współpracę, a mgr Marcie Hamryszak - Sierpowskiej za wsparcie organizacyjne i moderowanie wszystkich webinarów. Sprawozdanie przygotowała mgr Anna Kania Wrocław, 28.04.21

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję