Studium Języków Obcych

Efekty uczenia się

Efekty uczenia się dla doktorantów Szkoły Doktorskiej Politechniki wrocławskiej w ramach obowiązkowego lektoratu realizowanego w Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej

Wiedza

Kategorie opisowe – aspekty o podstawowym znaczeniu

Kod składnika opisu

ZNA I ROZUMIE:

SPOSÓB WERYFIKACJI:

Uniwersalne

 

 

P8U_W

 

światowy dorobek naukowy i twórczy oraz wynikające z niego implikacje dla praktyki

- kompetentnie cytuje innych autorów w opublikowanych i przygotowywanych do publikacji artykułach w recenzowanych czasopismach naukowych, w recenzowanych materiałach z międzynarodowych konferencji naukowych, w wydaniach książkowych, poprzedzających przygotowanie rozprawy doktorskiej

 

 

Kontekst – uwarunkowania, skutki

 

P8S_WK

 

fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji

- ma uporządkowaną wiedzę z przedmiotów humanistycznych i/lub menadżerskich

 

Umiejętności

Kategorie opisowe – aspekty o podstawowym znaczeniu

Kod składnika opisu

POTRAFI:

SPOSÓB WERYFIKACJI:

Komunikowanie się – odbieranie i tworzenie wypowiedzi, upowszechnianie wiedzy w środowisku naukowym i posługiwanie się językiem obcym

P8S_UK

 

- komunikować się na tematy specjalistyczne w stopniu umożliwiającym aktywne uczestnictwo w międzynarodowym środowisku naukowym

- posługiwać się językiem obcym na poziomie B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego stopniu umożliwiającym uczestnictwo w międzynarodowym środowisku naukowym i zawodowym

- potrafi przygotować i przedstawić prezentację ustną i multimedialną w języku angielskim na temat realizacji badań oraz poprowadzić dyskusję dotyczącą przedstawionej prezentacji

 

Organizacja pracy – planowanie i praca zespołowa

P8S_UO

- planować i realizować indywidualne i zespołowe przedsięwzięcie badawcze lub twórcze, także w środowisku międzynarodowym

- potrafi nawiązywać i podejmować współpracę naukową w zespołach badawczych, w tym również międzynarodowych

- realizację zaplanowanych badań łączy z mobilnością do krajowych i zagranicznych ośrodków naukowych

Uczenie się – planowanie własnego rozwoju i rozwoju innych osób

P8S_UU

 

- samodzielnie planować i działać na rzecz własnego rozwoju oraz inspirować i organizować rozwój innych osób

 

- jest przygotowany do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego w zakresie obowiązków badawczych, dydaktycznych i organizacyjnych

 

 Kompetencje społeczne

Kategorie opisowe -  aspekty o podstawowym znaczeniu

Kod składnika opisu

JEST GOTÓW DO:

SPOSÓB WERYFIKACJI:

Oceny – krytyczne podejście

P8S_KK

 

- uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych

 

 

- jest świadomy roli współpracy, w tym międzynarodowej, w procesie prowadzenia badań i analizy otrzymywanych wyników

 

Uniwersalne

 

P8U_K

 

- niezależnego badania powiększającego istniejący dorobek naukowy i twórczy

- podejmowania wyzwań w sferze zawodowej i publicznej z uwzględnieniem:

− ich etycznego wymiaru

− odpowiedzialności za ich skutki oraz kształtowania wzorów właściwego postępowania w takich sytuacjach

- wie, czym jest działalność prowadząca do powstawania dorobku z naruszeniem prawa, w tym praw autorskich, lub dobrych obyczajów w nauce, oraz że stanowi ona przesłanki do wznowienia postępowania o nadanie stopni doktora i doktora habilitowanego albo tytułu profesora

 

 

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję