Indywidualne zajęcia językowe dla studentów i doktorantów o szczególnych potrzebach, w tym z niepełnosprawnościami
Drodzy Studenci i Doktoranci!
Studium Języków Obcych we współpracy z Działem Dostępności i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami uruchamia dodatkowe zajęcia z języków obcych dla studentów i doktorantów z niepełnosprawnościami i o szczególnych potrzebach. Zajęcia będą darmowe! Do dyspozycji każdego studenta jest aż 60 godzin na indywidualne spotkania i naukę z lektorem online lub stacjonarnie!!
Rekrutacja rozpocznie się 19.09.2024 o godzinie 10:00 i potrwa do 26.09.2024 do godziny 12:00. Link do formularza znajdziecie Państwo na stronach DDO w zakładce LEKTORATY.
UWAGA! W wyjątkowych sytuacjach można wnioskować do Kierownika Działu Dostępności i Wsparcia OzN o kurs 30-godzinny. W tym celu należy napisać e-maila (renata.forycka@pwr.edu.pl) z odpowiednim uzasadnieniem.
w pierwszej kolejności przyjmowani są studenci lub doktoranci, którzy z uwagi na niepełnosprawność lub dysfunkcje mają w utrudnioną możliwość nauki języka obcego (osoby słabosłyszące, słabowidzące, niewidome) oraz kontynuujący realizację kursu według indywidualnego programu kursu,
w drugiej kolejności przyjmowani są studenci lub doktoranci, którzy chcą podnieść znajomość języka obcego niezbędnego do pracy, stażu lub praktyki,
w trzeciej kolejności miejsca przydzielane będą studentom lub doktorantom wyjeżdżającym za granicę w ramach studiów lub praktyki/ stażu
pozostali studenci lub doktoranci, posiadający orzeczenia o niepełnosprawności lub inne dokumenty medyczne i specjalistyczne, w tym zaświadczenia lekarskie, będą przyjmowani w miarę wolnych miejsc.
Realizowano kursy języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego. Na kursy zakwalifikowano 20 studentów, a zajęcia poprowadziło 19 lektorów. 100% ankietowanych studentów było zadowolonych z zajęć. 100% ankietowanych uznało, że poleciłoby te zajęcia innym studentom.
Zajęcia odbywały się w trybie stacjonarnym, hybrydowym oraz online. Studenci decydowali o realizacji 60- lub 30-godzinnych kursów.
Realizowano kursy języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego i polskiego. Na kursy zakwalifikowano 25 studentów, a zajęcia poprowadziło 24 lektorów. 88,9% ankietowanych studentów było zadowolonych z zajęć. 100% ankietowanych uznało, że ma dobry kontakt z prowadzącym i poleciłoby te zajęcia innym studentom.
Zajęcia odbywały się w trybie stacjonarnym, hybrydowym oraz online. Studenci decydowali o realizacji 60- lub 30-godzinnych kursów.
Realizowano kursy języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego i polskiego. Na kursy zakwalifikowano 26 studentów, a zajęcia poprowadziło 24 lektorów. 100% ankietowanych studentów było zadowolonych z zajęć. Także 100% respondentów poleciłoby zajęcia innym studentom. Zajęcia odbywały się w trybie stacjonarnym, hybrydowym oraz online. Studenci decydowali o realizacji 60- lub 30-godzinnych kursów.
Realizowano kursy języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego. Na kursy zakwalifikowano 26 studentów, a zajęcia poprowadziło 21 lektorów. Na podstawie anonimowej ankiety przeprowadzonej wśród kursantów wiemy, że 100% ankietowanych było zadowolonych z zajęć. 100% respondentów poleciłoby zajęcia innym studentom. Studenci nauczani byli w trybie stacjonarnym, hybrydowym oraz zdalnym. Na każdego studenta przeznaczone było 60 godzin lekcyjnych w semestrze.
Realizowano kursy języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego. Na kursy zakwalifikowano 24 studentów, a zajęcia poprowadziło 17 lektorów. Na podstawie anonimowej ankiety przeprowadzonej wśród studentów wiemy, że 100% ankietowanych było zadowolonych z zajęć językowych. 100% respondentów poleciłoby kurs innym studentom. Zajęcia odbywały się trybie stacjonarnym oraz zdalnym. Na każdego studenta przeznaczone było 60godzin lekcyjnych w semestrze.
Realizowano kursy języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego i rosyjskiego. Na kursy zakwalifikowano 24 studentów, a zajęcia prowadziło 16 lektorów. Na podstawie anonimowej ankiety przeprowadzonej wśród studentów wiemy, że 90% ankietowanych było zadowolonych z kursów. 100% respondentów poleciłoby kursy innym studentom. Studenci nauczani byli w trybie stacjonarnym, hybrydowym oraz zdalnym. Kursy trwały 60 godzin. Na każdego studenta przeznaczone było 60godzin lekcyjnych w semestrze.
Realizowano kursy języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego i rosyjskiego. Na kursy zakwalifikowano 22 studentów, a zajęcia poprowadziło 13 lektorów. Na podstawie anonimowej ankiety przeprowadzonej wśród studentów wiemy, że 94 % ankietowanych było zadowolonych z zajęć. 100% respondentów uznało, że poleciłoby kursy innym osobom. Zajęcia odbywały się w trybie zdalnym. Na każdego studenta przeznaczone było 60 godzin lekcyjnych w semestrze.
Ośrodek Języka Polskiego i Angielskiego dla Cudzoziemców w Studium Języków Obcych PWr uzyskał akredytację NAWA na realizację kursów przygotowujących do podjęcia przez obcokrajowców nauki na studiach wyższych w naszym kraju?
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »