Studium Języków Obcych

Konkurs "Co kraj to obyczaj"

Regulamin

I. Organizator konkursu

Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej we współpracy z Samorządem Studenckim.

II. Cel konkursu

Celem konkursu jest uzyskanie utworu artystycznego w formie plakatu, którego główna funkcja polegać ma na promocji interkulturowości i wielojęzyczności świata oraz podkreśleniu odrębności kulturowej narodów możliwej w ramach wspólnej Europy i jednoczącego się świata.
Prace konkursowe powinny być zgodne z tematem konkursu „Co kraj to obyczaj” i odzwierciedlać bogactwo kultur w Europie i na świecie albo przedstawiać Polskę jako kraj z bogatymi tradycjami i kulturą, który równocześnie jest członkiem społeczności międzynarodowej.

III. Warunki uczestnictwa

  1. W konkursie mogą uczestniczyć studenci oraz doktoranci wszystkich wydziałów Politechniki Wrocławskiej.
  2. Przystąpienie do konkursu oznacza akceptację przez uczestnika wszystkich warunków określonych w niniejszym regulaminie.

IV. Termin i sposób nadsyłania plakatów

Zgłoszenie do konkursu następuje poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej www.juwenalia.sjo.pwr.wroc.pl lub dostarczenie plakatu na nośniku CD/DVD do organizatora konkursu. Utwory (plakaty) należy zgłaszać do dnia 15 kwietnia 2011r.

V. Wymagania techniczne i formalne

  1. Plakat musi zostać przygotowany w jednym z dwóch formatów graficznych: jpg lub png.
  2. Rozdzielczość pliku graficznego z plakatem: 300dpi.
  3. Rozmiar pliku graficznego 420 x 297 mm (format A3).
  4. Orientacja plakatu jest dowolna (pionowa lub pozioma).
  5. Autor plakatu przystępuje do konkursu korzystając z formularza zamieszczonego na stronie internetowej www.juwenalia.sjo.pwr.wroc.pl.
  6. W formularzu autor podaje swoje imię i nazwisko, nr albumu oraz wskazuje plik z plakatem na lokalnym komputerze. Potwierdzeniem zgłoszenia jest wyświetlenie komunikatu o poprawnym wgraniu pliku z plakatem na serwer.
  7. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  8. Przystępując do konkursu autor zgadza się na publikację swojego plakatu wraz z imieniem i nazwiskiem na stronie internetowej Juwenaliów Językowych oraz jego prezentację podczas imprez ogólnouczelnianych (np. wernisażu, wystawy, prezentacji multimedialnej i innych).
  9. Potwierdzeniem przystąpienia do konkursu jest otrzymanie maila na studencką skrzynkę pocztową od organizatora konkursu o zakwalifikowaniu plakatu do udziału w konkursie (po sprawdzeniu wymagań technicznych).
  10. W przypadku kiedy rozmiar pliku z plakatem przekracza 50MB lub wystąpią inne problemy uniemożliwiające skorzystanie z formularza zgłoszeniowego, uczestnik dostarcza plakat na nośniku CD/DVD osobiście do organizatora konkursu w podpisanej imieniem, nazwiskiem oraz numerem indeksu kopercie.
  11. Dane osobowe przekazywane w formularzu będą przetwarzane wyłącznie na potrzeby rozstrzygnięcia konkursu i zostaną niezwłocznie usunięte po jego zakończeniu.

VI. Jury, nagrody

  1. Rozstrzygnięcie I etapu konkursu, to znaczy wyboru przez Jury 10 najlepszych plakatów do umieszczenia ich na stronie internetowej www.juwenalia.sjo.pwr.wroc.pl nastąpi 4 maja 2011 roku.
  2. Rozstrzygnięcie II etapu konkursu – ogłoszenie laureatów 1., 2. i 3. miejsca oraz wręczenie głównych nagród nastąpi dnia 10 maja 2011 roku podczas imprezy ogólnouczelnianej.
  3. Jury w składzie:
    mgr inż. arch. Jerzy Łątka – Wydział Architektury, Przewodniczący Jury,
    mgr inż. arch. Marta Rudnicka – Wydział Architektury,
    Mateusz Celmer – Przewodniczący Samorządu Studenckiego,
    mgr Dominik Rozwadowski - SJO,
    mgr Wojciech Piegza - SJO
    przyzna następujące nagrody:
    I nagroda – 500 zł,
    II nagroda – 400 zł,
    III nagroda – 300 zł
  4. Werdykt Jury jest ostateczny.
Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję